Xedea, ikuspegia eta balioak

Xedea

Ikasleei garapen pertsonala eta profesionala erraztuko dien prestakuntza integrala ematea.

Ikuspegi kritikoa, konprometitua, gogoetatsua eta inklusiboa duten profesionalak prestatzea.

Ikuspegia

 

Gizarte bidezkoagoa eta berdintasunezkoagoa eraikitzen lagunduko duen ikastetxea izan nahi dugu, inguruko pertsonen eta gizartearen beharrei erantzungo dien lanbide-prestakuntza eta -orientazioaren bidez.

Balioak

Hauek dira gure portaeraren eta jarreraren erreferentzia gisa balio duten BALIOAK:

  • Inklusioa
  • Errespetuzko komunikazioa pertsonen arteko harremanaren oinarri gisa.
  • Aniztasuna aberastasun-iturri gisa ulertuta.
  • Pentsamendu autonomoa eta kritikoa.
  • Erantzukizun pertsonala eta soziala.
  • Ikuspegi feminista eta berdintasunezkoa.
  • Iraunkortasuna.
  • Zainketen duintasuna bizi-zikloaren etapa guztietan.

Nortasun ezaugarriak

Gure eskolaren misio, ikuspegi eta balioen arabera, gure nortasun-ezaugarriak dira:

  • Ikasleengan oinarritutako arreta: ikasleen protagonismoa prestakuntza-prozesuan. Banakako eta gertuko laguntza.
  • Taldeak prestakuntza-tresna gisa duen garrantzia.
  • Komunikazioa prestakuntza osoaren ardatz gisa lantzea.
  • Pertsonei begiratzean eta haiek zaintzean oinarritutako prestakuntza.
  • Gure inguruan gertatzen den guztian erantzukizun pertsonal eta soziala duen hezkuntza-lana (ezagutzea, hausnartzea, aztertzea eta jardutea).
  • Eskolaren testuinguru komunitarioarekin lotutako lana (auzoa-hiria-gizarte-erakundeak-komunitatea, oro har).
  • Hezkidetza zeharkako ardatz gisa.
  • Metodologia aktiboa eta parte-hartzailea.
  • Figura profesionalaren lana, jakintzatik, egiten jakitetik, egoten jakitetik eta izaten jakitetik abiatuta. Ikuspegi integratua heziketa-zikloetako prestakuntza osoan.
  • Lanbide-errealitatearekiko lotura, prestakuntza osoan egindako praktiken bidez, betiere eskolako prestakuntzarekin batera.
  • Ikastetxeko jardueretan eta dokumentazioan euskara pixkanaka sartzea.

Eskolaren helburu orokorrak

  • Hezitzaileak prestatzea, ikuspegi integral batetik, arlo profesionalean, pertsonalean eta sozialean.
  • Ikasleei ikuspegi kritikoa eta gogoetatsua ematea, bai haiei buruz, bai gizarte-errealitateari buruz.
  • Ikasleek beren prestakuntza-prozesuan duten erantzukizuna sustatzea.
  • Ikasleei banaka laguntzea prestakuntza-prozesuan.
  • Gure figura profesionalek pertsonen zaintzan eta eraldaketa sozialean duten garrantzia ikusaraztea.
  • Sektoreko erakundeekin harreman estua izatea.
  • Komunikazio-tresnak lantzea, prestakuntza-ziklo guztietan pertsonekin lan egiteko lanbide-heziketaren ardatz gisa.